Nippon Sushi ni bagusnya adalah rasanya aku rasa lebih bersifat mesra tekak aku berbanding jenama lain. Harganya pun lebih baik berbanding yg lain. Aku memang kerap datang ke Nippon Sushi ni sejak kedai dia menggantikan kedai Honda yang juga merupakan tempat aku beli kereta aku back in 2015. (sebelum ni Honda Showroom sebelum dibiar vacant dan Nippon Sushi amik alih).

Difahamkan ownernya (owner besar franchise Atau Founder Nippon Sushi) ni adalah bekas pelajar MRSM Kuantan (mohon betulkan if aku tersalah ke terlupa ke) dan telah membuka jugak sebuah restorang berkonsepkan makanan Vietnam di area KL/Selangor tp belum ada la di Melaka.

So aku tumpang bangga la jugak sebab aku pun bekas pelajar MRSM KUANTAN back in 2001/2002 (SPM 2002). Hahahha.

Berbalik kepada kedai ni sebab aku makan lewat sangat jam 3 ni mostly banyak urusan kerja diselesaikan dan meeting online yg bila ko sebut online ni takde excuse la sebab ko duduk dalam jamban pun boleh online hatta tengah berlari 42km sekalipun sambil letak earphone kat telinga dan respon dalam meeting sambil berlari.

Btw kaki aku macam ada affected skit patutnya jangan laju sgt lari pgi tadi. Tp mild ajela. Masih injured lagi mode ni cuma takut orang kata apa luka dia masih nak sembuh ko gi lari kuat2 buat apa. So kita slow down skit buat MAF ajela byk2 few weeks ni kot.

nipponsushi #sushi #larian #kakisakit #running #maf